Reklamačný poriadok

Uvedený reklamačný poriadok je súčasťou všeobecných obchodných podmienok.

    1. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri jej prevzatí a pri zistení poškodenia, musí za prítomnosti dopravcu vyhotoviť záznam o jeho poškodení. V prípade prevzatia tovaru aj napriek poškodeniu je spotrebiteľ povinný uviesť do záznamu, že preberá zásielku s výhradou. Za poškodenie zásielky počas dopravy nesie zodpovednosť prepravca.
    2.  Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu, po ukončení škodovej udalosti s dopravcom, poskytnutá primeraná zľava alebo náhradný tovar. Ak je zásielka v poriadku kupujúci podpisom preberacieho protokolu dopravcovi potvrdzuje, že zásielku prevzal úplnú a nepoškodenú.
    3.  V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim je v rozpore s kúpnou zmluvou (rozdiely v množstve, rozdiely druhu tovaru, či chyby tovaru), má kupujúci právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu zodpovedajúcemu kúpnej zmluve.
    4.  Reklamácie možno zasielať na adresu sídla predávajúceho alebo aj na jeho e-mailovú adresu - eshop@novoplyn.sk prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý je dostupný v spodnej časti stránky, na stiahnutie. V niektorých prípadoch je potrebné poskytnúť fotografie reklamovaného tovaru a jeho vady.
    5. Predávajúci posúdi reklamáciu v zákonom stanovených lehotách (štandardne do 30 dní).
    6.  Predávajúci nezodpovedá za žiadne chyby tovaru, ktoré boli spôsobené konaním kupujúceho

 

 

Na stiahnutie
Používaním stránok prevádzkovateľa Lucia Andrejková L-KOMFORT
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.